2011. november 15., kedd

Még mindig a Márton nap

Már elmúlt a vasárnapi libaevés, de csak most értem rá, hogy idetegyem.
Ime:

Mármint a libacombot!
DE
most nem a libacomb elkészítéséről szeretnék írni,
hanem a salátáról!



Szerintem libacombot mindenki tud sütni, hiszen csak megmosod, só, bors, és sütés (csak figyelj rá, hogy ne legyen túl száraz!!) Párolt káposztát is könnyű készíteni (receptje minden szakácskönyvben megtalálható).
De ezt a jó kis salátát nem lehet megtalálni, mivel nem írták le MÉG! De most leírásra kerül. Szóval a fiam keresztapjáéknál ettünk - már nem először - és nagyon finom, de egyszerű.
Kb. 1/2 kg lilakáposztát lereszelsz, hozzáadsz kb. 1/4 kg savanyúkáposztát (kicsit összevágva) 1-2 fej lilahagymát apróra vágva, 2-3-4 almát hozzáreszelve, 3-4 evőkanál olívaolajat, kicsi sót. remek saláta lett belőle, igazi vitaminbomba! Próbáljátok ki.
Nálunk készült a hagyományos párolt káposzta is, de ennek nyomdokába sem léphet szerintem!
Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

  1. Én a párolt káposztát is nagyon szeretem,de ez is kedvemre való,ki fogom próbálni.Csorog a nyálam...

    VálaszTörlés
  2. Fenomenális saláta, a kétfajta káposzta egyesítése nagyon izgatja a fantáziámat!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jó házasítás a két káposzta keverése. Még nyáron is nagyon finom lehet, amikor a párolt káposzta kicsit nehéznek tűnik! Próbáljátok ki!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...