2012. augusztus 31., péntek

Lengyel (dió-forma) ostya sütő!!!!



Kedves Bloggertárs!
Bocsi, hogy itt írok, de sajnos a levelezőm kissé rendetlenkedik és nem találom a leveledet.
Még az év elején jelezted, hogy szerezzem be lengyel barátnőmön keresztül ezt az ostyasütőt. Ugye én februárban mással voltam elfoglalva, de sikerül írnom Neki, és most meghozta, igaz Kijevből,  mivel most ott élnek és ott volt és van. Nekem is fog hozna, csak nem 16-ost, hanem 8 db-ost.
KÉRLEK jelentkezz, hogy valahogy el tudjam juttatni Hozzád. Ha kérhetem, viszont valami jó kis receptet írhatnál hozzá, előre is köszike!!


Kedves Olvasóim! Ne kérjetek ilyen sütőt, mert Barátnőm drága férje szívinfarktusban hirtelen meghalt!
Nyugodj békében!





20 megjegyzés:

  1. "Megvagyok"...és írtam e-mailt, a többit megbeszéljük.
    Nagyon nagyon örülök!!!
    Marika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gabi, engem is nagyon érdekelne a dió forma, esetleg megoldható lenne, hogy én is hozzájussak egyhez a kijevi ismerőseid által. Ha nem vagyok tolakodó felvehetnénk a kapcsolatot e-mailen.chrobakkriszti@yahoo.de. előre is köszönöm. chrobák Kriszti

      Törlés
  2. Kedves Marika!
    Nem vagy meg, mert nem kaptam Tőled levelet! Viszont a sütő másoknak is kell, ha kell még valakinek, most írjon, kérek a barátnőmtől.
    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már 2 levelet írtam a citromail-es címedre, ami a blogodon is van - de ideírom az én e-mail-met:

      farkasm44@gmail.com

      Remélem sikerül végül felvenni a kapcsolatot.
      Marika

      Törlés
    2. Kedves Gabi.

      Elnézést kérek a zavarásért.
      Érdeklődni szeretnék ilyen sütöt nem-e tudna nekem is rendelni.
      Nagyon szeretnék én is egyet venni.
      Köszönöm szépen elöre is a válaszát.

      Üdvözlettel Erzsi.

      Törlés
  3. Szia Gabi!
    Én már régóta hajtok egy ilyenre, meg is ígérte valaki, de aztán nem sikerült neki Lengyelországból meghozatnia.
    Megírnád esetleg mennyibe kerül?
    Köszi szépen

    VálaszTörlés
  4. Szia Gesztenye!
    sajnos az árát még nem tudjuk (Barátném elfelejtette, mert olyan régen vette), de szerintem nem lehet egetverő, mivel a kijevi piacon vették. Most egy csomóan kértek tőlem, így többet is megpróbál behozni, különböző méretben. Szerintem 2000-3000 Ft-nál nem lehet drágább. Ha kell, kaphatsz Te is, csak nem tudom, mikorra tudják behozni, ritkábban járnak haza.

    VálaszTörlés
  5. Gabi!
    KÖszi, akármikor jönnek nekem jó lesz, ha sikerül megoldani, előre is köszönöm:-))

    VálaszTörlés
  6. Kedves Gabi, kérhetek én is egy ilyen sütőt, illetve elektromos sajtostallérsütő is érdekelne. Az e-mail címem agju72@gmail.com. Légyszíves írd meg, hogy milyen módon tudjuk felvenni a kapcsolatot egymással és megbeszélni a részleteket. Esetleg ebből a fajta sütőből is, nincs véletlenül elektronos? Három csemetének kellene gyártanom a sütiket, tallérokat, már nem győzöm őket a bolti tallérral és a házi az finomabb. Főleg, hogy receptem is van a tallérhoz, amit nem csak sajtosan, de tepertősen is el lehet készíteni és úgy is nagyon finom :) Köszönöm szépen előre is a jelentkezésedet, Ági

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Boldog Üj Évet Kívánok Mindenkinek!!! :) :) :)

    Érdeklődni szeretnék hol lehet Magyarországon ilyen sütőt vásárolni.Szeretnék én is.

    VálaszTörlés
  10. nagyon jopofa sütő ,még nem láttam ilyet ,én is szeretnék ,ha lehet :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Én is évek óta keresek ilyen formát. Ha vki tudja, hogy hol lehet itthon kapni, ill. tudna segíteni a beszerzésben nagyon megköszönném. :)

    VálaszTörlés
  12. Kedves Csokis Málna!!Nagyon érdekelne engem is egy ilyen forma!!Kb 1000 éve keresem de sajnos itt Magyarországon nem találok.Kérlek segíts nekem,legalább annyiban,hogy hol tudnák ilyet venni!!Régen használtunk otthon Erdélybe,de sajnos az már elveszett a családból.Kölcsön lett adva és nem került vissza hozzánk.Emlékszem a gyerekkoromba minden nagy ünnepkor volt dió süti az asztalon!!Válaszod előre is köszönöm!!Üdv. Melinda.

    VálaszTörlés
  13. Kedves kolozsgabi elnézést hogy zavarok.Érdeklődni szeretnék ilyen sütőformát nem tudna-e rendelni nekem is nagyon szeretnék venni.Vagy hol tudnék rendelni?Már próbálkoztam piacon nem-e rendelnének de hiába.Válaszát előre is köszönöm.
    Üdv Erzsi.

    VálaszTörlés
  14. Szia!!! Lehet még nálad ilyet rendelni?
    Kérlek irj egy emailt.Köszy
    liso020@citromail.hu

    VálaszTörlés
  15. Kedves Kolozs Gabi!
    Most keveredtem erre és nagyon örültem, amikor megláttam az ostyasütőt! Évek óta keresem a diócska
    sütőt, ha nem nagy kérés, én is szeretnék egyet venni ha még lehetséges!
    Email címem: vargameri@citromail.hu Egyébként nagyon jók és szépek a receptek, visszajövök máskor is!
    Üdv Miklós Erika

    VálaszTörlés
  16. Én már vettem az idén 2félit az egyik csak diócska a másikkal kagylót,gombát,makkot lehet sütni.piacokon figyeljétek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...