2012. november 10., szombat

Süllő fesztivál - csokis napok

Megint eltüntem egy időre, "sajnos" nem értem rá, hogy itthon forgolódjam a konyhában, mivel a szigligeti Süllő-fesztiválon voltunk. Utálom a halat, aki ismer, tudja rólam, hogy bármilyen formában elkészítem, de nem eszem meg. Hát most Életempárja olyat látott, amit 23 év alatt még nem, halat ettem 3 napig. Ha hiszitek, ha nem a friss süllőnek nincs halíze. Mennyei volt, ahogyan szépen felkunkorodva ott volt előttünk, fokhagymásan, petrezselymesen, illatosan. Ittunk hozzá finom balatoni bort, mennyei volt - de a halat továbbra is utálom!!
IME a képek!!!!

Első este:



UTÁNA:

 MÁSODIK ESTE:

...Figyelitek, itt már két halacska van!!
ELFOGYOTT!!

..és, hogy ne menjek el recept nélkül:
Fogj egy pecabotot, fogd ki a Balatonból az esti vacsorának való süllőt (a kisebb méretű fogast), pucold meg, sózd meg, petrezselyemmel és fokhagymával jól kend meg és frissiben süsd meg bő olajban. 
Azonmód tálald!
...és néhány fénykép a fesztiválról
 Ennyire csodálatos volt a balatoni látkép október közepén!!




 ...és ilyen "kevesen" voltak

...itt ittuk a legfinomabb bort


..és átmentünk Veszprémbe is, csoki napokra (hát kicsit többet vártam, kissé húzós volt a belépő, ahhoz képest néhány bemutatkozó volt, akik közül ideteszem az igaziakat, a többi pedig nagykereskedés volt)

Viszont volt az egyik legfinomabb csoki....

...és a legérdekesebb csomagolás, csokiból készített bonboniéer (kissé drágáltam)




 ...csokidobozban csoki



...és a csoki "képeslap"



 ....meg a csokiszalámi (öszintén megvalva, nekem ez nem ízlett, az ötlet jó)

 ...és egy igazi csokidíszítés bemutató




..az egyik nap még elmentünk Hévízre, a minden szombaton megtartott biópiacra és vettünk kenyeret (pedig mostanában nem eszünk kenyeret), de Tőle vettünk és isteni volt!



......és napokig hallgattam Életempárját, hogy a Pék csapta nekem a szelet és biztos követ minket, hogy engem megszerezzen!


...Szóval ezért nem értem rá bloggolni!

4 megjegyzés:

  1. Ezek szerint a süllő nem is hal???!!! :-DDD
    Gyönyörűek a képek, jó kis programban volt részetek! Gasztro-élmény a köbön, irigyellek...:)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk miért nincsenek ilyen programok? És én imádom a halat:)

    VálaszTörlés
  3. De a süllő is hal, de csak frissen sütve nincs halíze. Ebben többen is megerősítettek mostanában, hogy a frissen elkészített halnak nincs olyan intenzív halíze, mint a hűtőben tároltnak, vagy a fagyasztottnak. Köszi, tényleg igazi gasztro élmény volt, ki lehet próbálni, hisz a Süllő fesztivál fent van az interneten, minden évben van, csak jó előre kell szállást foglalni (mi egy kis panzióban laktunk a szigligeti strandtól nem messze (és nyáron foglaltuk a szállást!).
    Kati szerintem ez csak kezdeményezés kérdése, biztos ott is lehetne valamelyik tó, vagy folyó mellett ilyesmit indítani, csak ötletelni kellene az embereknek, egyszer megcsinálják, jó marketinget a programnak az interneten, aztán beindul. Most láttam a gasztro angyalban, hogy milyen szép halas részeitek vannak.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...