2014. február 3., hétfő

Ismerjük meg egymást!..játék!

Zsuzskától és Baratellától kaptam a játékra felhívást, aminek kicsit vonakodva állok neki, mivel egy ideje kevés is az időm, meg nem kedveltem ezt a játékot, ...de most beállok a sorba. Bár kissé átalakítva, mivel körbe néztem és már sokan szerepeltek (sokat olvastam, érdekes dolgokat), ezért én kevesebb bloggernek adom át.


Tehát a szabályok:
1. Linkeld be azt a bloggert a blogodba, aki felkért.
2. Ossz meg magadról hét különleges/hétköznapi dolgot.

3. Kérj fel további 7 embert ugyanerre, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.


4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy kiválasztottad őket.



..és magamról mit is írjak:
- mióta benne voltunk az évekkel ezelőtti augusztusi (ember életeket is követelő) vihar közepében, betegesen félek a vihartól és féltem szeretteimet is.
- imádok sütni, szerintem pályát tévesztettem, ha lehetne újra kezdeni, cukrásznak mennék
- szeretem a kék színt, leginkább a türkizkék varázsol el, szerencsére családtagjaim - még a fiúk is - ismerik rajongásomat e szín iránt
- szinte minden nap eszembe jut, hogy milyen szerencsés vagyok a családommal, Életempárjával és a két jól "sikerül" gyerekkel, ez még akkor is belém villan, ha éppen morcos, morgós napokat élünk meg, 25 éves korimig azt hittem, nekem ez sohasem fog sikerülni (hát nem voltam, vagyok egy szépség)
- szeretnék lefogyni, egyre inkább zavar a súlyom (pedig már hónapok óta edzésekre is járok, de súlyra nem fogyok), lassan teljesen leszoktam a nőies öltözködésről, nem használom a bizsujaimat sem, valahogy nem illik a "zsáköltözékhez"
- bizsumániás vagyok, szeretem a szép és egyedi bizsukat, a nemesfémért egyáltalán nem lángolok. Viszont egy szép kék és nem nagy, hivalkodó bizsuért odahalok. Családom szerint egyszer ha kivinném a zsibire az "ékszereimet", nem lenne elég nagy asztal, ahová kirakhatnám.
- nehezen lehet megharagítani, de ha megharagszom, nehezen békülök. Párom mindig azt mondja, hogy a végleteg embere vagyok, ha valakit kedvelek, mindent odaadok, de ha haragszom rá, akkor annak annyi!


...hát ennyi "röviden" rólam..és hogy kinek adom a stafétát:

Tálaló
Makacska konyhája

3 megjegyzés:

  1. Tetszett! Én is kék szín imádó vagyok.Nálunk a férjem a végletek embere, 35 évnyi együtt lét után is megtud lepni a konokságával és a határozott nézeteivel.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:))

    Mennyi új dolgot megtudtam rólad.Jó kis játék:)

    VálaszTörlés
  3. Gabi, a türkiz nekem is nagy kedvencem, de olyan ritkán találni azt az igazi szép színt, és még ékszereim is vannak ilyen színben! :) Ne szokj le a nőies öltözködésről és ékszerhordásról, én annyi csinos teltkarcsú hölgyet látok, békélj meg magaddal, hidd el nem dől össze a világ, ha nem lehetünk balerina alkatok! :) Remélem egészségileg jól vagytok, puszillak! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...