2011. július 25., hétfő

Dani torta

Múlt csütörtökön volt a kisebbik névnapja. (Azért csak most rakom fel, mert hétvégén Szegeden voltunk, a Víg özvegyet néztük volna meg, de elmosta az eső, így egy régi ismerősöm - szegedi - járt jól, mivel esőnapon nézték meg helyettünk.)


Dani szereti a sárgabarackot, ezért ilyen tortát csináltam, hát szerintem nem sikerült, nem így kéne kinéznie.
Ezt a receptet az interneten találtam, bocsi, nem tudom kinek az oldalán, ha megtalálom, belinkelem (az Övé jobban sikerült). Szóval sütöttem egy gáztespsis piskótát, megkentem sárgabarack lekvárral, csíkokra vágtam. A csíkok felét feltekertem (mint a legyező tortánál) megkentem felvert tejszínnel, amibe tettem egy ALSA gyümölcskocsony-port (feloldva egy dl forróvízben) és 3 dl sárgabarakvelőt. Erre rátettem a másik adag piskótacsíkot feltekereve. Kihűtöttem, tálra fordítottam, a tetejét megkentem egy kis tejszínhabbal, rá csepegtettem sárgabarack levkárt és összehuzogattam villával. Szóval a habnak közte kellene lenni, de oldalra folyt. Remélem, máskor jobban sikerül.

Boldog névnapot fiam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...