2012. szeptember 25., kedd

Makacska játéka - Drusza ajándéka

 Remek játékot talált ki Makacska, ennek eredményét láthatjátok most itt. Nagy-nagy idejdezéseim után - hogy nem működik a román pósta - megkapta Angi az én ajándékomat és én is megkaptam Gabitól az ajándékomat. Érdekessége volt a játéknak, hogy mindkét partnerem Romániában lakik, így törhettem a fejem, hogyan is kell oda csomagot feladni (szerencsére a póstán útbaigazítottak). Ami nagyon jó volt, hogy legalább jobban megismerhettem olyan bloggertársakat, akiknél még nem is jártam, mivel a feladat miatt körül is néztem náluk. Láttam sok szépet és finomat, Anginál jól "fel volt adva" a lecke, mi is legyen az ajándék. Gabinál nem volt nehéz az ötletelés, mivel annyi szépet készített, hogy könnyű volt megadni mik tetszenek, abból választott-készített és küldött nekem.


 Egy karácsonyi mintás edényfogó kesztyű és egy kézzel készített csokoládé Szalontáról.
(Sajnos nem tudok valami fényesen fényképezni, nem valami szép a kép, nem jön ki jól a csoki, bocsi!)

 





Köszönöm Makacska, köszönöm Gabi!!

3 megjegyzés:

  1. De szép kesztyük, én is mindig vadászom, hogy szép mintás edényfogó kesztyűt találjak, olyat amiben nem is ég el a kezem:) Örvendek, hogy tetszik az ajándékod:)

    VálaszTörlés
  2. Szuper ajándékok! Remélem sok finomságot veszel ki majd velük a sütőből...:)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...