2013. április 28., vasárnap

Mentás, tonkababos bonbon - ajándék

Nagyobbikam kérésére készült ez a bonbon, ajándékba vitte. Kb. két hete sikerült "elszabadulnom" a Szamos egyik tanfolyamára, ahol a további bonbon tanulás mellett még egy polikarbonát formát is kaptam (kupon akció), hát most ezt próbáltam ki. Ezenkívül találtam a bárszekrényben egy kis menta likört, pont jó lett az ízesítéshez.


Nem fogom hosszú "lére" a receptet:
csokiburok: étcsoki (min.70 %-os), egy kis kakaóvaj, temperálva.
Töltelék. 2 dl tejszín, felforralva, bele 400 gr tejcsoki, elkeverve és nyakonöntve menta likörrel, meg egy kis tonkabab reszelve (1,5 db). ISTENI íze lett, bár az elején nem akart "keményedni", de velem nem lehet kukoricázni, éppen siettem a Kisebbikemnek bemutatója volt a Ligetben, szóval bevágtam kis időre a fagyasztóba, rögtön összekapta magát a drága, mármint a ganache, finom is lett. Ezt töltöttem a burokba, a sietség miatt egyik- másik törékeny lett, de sikeres volt a dolog, maradt ajándékba is.


4 megjegyzés:

  1. Hú, jól hangzik ez a töltelék. Nem garantáolm, hogy nálunk maradt volna ajándékba is:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, ajándékba MUSZÁJ volt maradnia - leányom "bemutatkozásra" volt hivatalos a fiú szülőkhöz (szerinted nem maradt volna? úgy vigyáztam rá, mint a hímes tojásra, meg szerencsére csak az indulás előtti időre lettem kész).

    VálaszTörlés
  3. Csorog a nyálam Gabi!!! :) Valami paleos bonbont kell kitalálnom! ;)
    Egyébként a gesztenyelisztet meg a többi lisztféleséget, xilitet a Biobolt e-tár oldalról rendelem! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...