2011. szeptember 7., szerda

Megint rizsgombóc?!

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de engem a laposguta ütöget, amikor gyermekeim hazahozzák a nyitatlan chipses zacskót kilapítva. (Nem védekezésképpen, de nem mindennapos nálunk a chips, havonta kb. 2-3 zacskó a fogyasztásuk.) Ilyenkor jön a szokásos "tologatás' a konyhapulton, szépen szem elé rakom minden nap, mégsem tűnik el valamelyik táskájában, vagy egy tálkában a gyerekszoba irányában. Na ilyenkor ütöget engem az előbb emlegett méreg. Tegnap - a nagy sikerre valő tekintettel - megint összedobtam a nemrég "előadott" rizsgombócot, miközben szemeztem a pulton 2 napja pihenő lapos zacskóval. Aztán jött az a bizonyos szikra. Tücsökbogárnál olvastam a Kóciános szeletet, de most nálam nincs kilátásban rántott hús. Így a rizsgombócot dúsítottam az ehetetlenre morzsált chips-szel. És hogy ne legyen olyan "száraz", összedobtam hozzá egy kis paprika salátát.
A recept: megfőztem egy zacskós rizst, sóztam, borsoztam, most tettem bele petrezselymet, 2 tojással és egy zacskós chips-szel összegyúrtam, golyóztam (közepébe egy darabka háromszög sajtot tettem) , zsemlemorzsába forgattam és forró olajban kisütöttem.
Paprika saláta: vékonyra szeleteltem a paprikát és ecetes - folyékony édeskés - vizes saláta lével felöntöttem.
Jó étvágyat! 

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...