2011. szeptember 13., kedd

Ribizlis, te grízes (ja és RÉMRONDA)

Nem tudom, máshol hogy is van ez, de az enyémek még mindig imádják a tejberizst, tejbegrízt, így aztán, mikor Piszkénél ráakadtam erre a receptre, tuti nyerőnek gondoltam. És igazam volt.
Kicsit módosítottam a recpten, szerintem finom, de az enyém - szemben Piszkéével - rémronda lett.
Ezt az egy szeletet tudtam megmenteni a fotózáshoz, így szerintem a kép alapján nem is kap kedvet senki hozzá, ezért nézzétek meg Piszkéét!
Szóval a recept:
Süss egy 6 tojásos kakaós piskótát (6 tojásfehérje habbá verve, 6 tojássárgája kikeverve 6 evőkanál cukorral, bele 5 evőkanál liszt és 2 evőkanál kakaó, óvatosan a habot is belekeverni) gáztepsibe, vágd kétfelé és töltsd meg az alábbi krémmel:
Krém: 5 dkg grízt főzz fel 1/2 l tejben, csipet sóval, hűtsd ki, majd 1 RÁMÁ-t keverj ki kb 20 dkg porcukorral, add hozzá a kihült grízt és 50 dkg ribizlit.Kend rá az egyik lapra, tedd rá a másikat.
Keverj össze 1 citrom levét 5-6 kanál porcukorral és kend meg vele a süti tetejét. Hát az enyém látszatra teljesen eltünt a süti tetejéről, biztos, hogy fel kellett volna jól habosítani és úgy rákenni. Viszont a süti nagyon gyorsan elfogyott.
Az egy árva pédány képe itt:

Jó étvágyat! és jó munkát!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem lehet picit tovább kellett volna főzni a tejbegrízt, vagy esetleg elhessegetni még a családot a hűtőtől :). De örülök hogy ízlett!!

    VálaszTörlés
  2. Igazságtalan kemény önkritika! Lám, milyen gyorsan elfogyott, azt bizonyítva, hogy finom lehetett :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...