2014. április 23., szerda

Erdei gyümölcsös krémtúrópite


Húsvét előtt láttam meg a facebookon ezt a  gyönyörűséges finomságot.Aztán megkerestem a "gazdáját", lemásoltam a receptet és bizony elkészítettem. Itt találtam  Zamat és íz, nézzétek meg, nagyon finom dolgok vannak itt.
Ez a süti Húsvét vasárnap készült, aztán szinte azonnal elfogyott, annyira sikere volt, hogy sütnöm kellett még egyet.....és őszintén megvallva, nem esett nehezemre, mert ilyen egyszerű, de nem hizlaló és mégis finom sütit még nem is láttam.
Szóval a recept:
1/2 kg túró
1 nagy pohár natur joghurt
4 tojás
2 főzős vaniliás pudingpor
8 dkg olvasztott vaj
cukor (nálam xillit) ízlés szerint

Ezeket beletesszük a turmixba és krémesre keverjük, majd egy kivajazott piteformába öntjük, a tetejét megszórjuk erdei gyümölccsel és légkeveréses sütőben megsütjük (20 perc 175 C, majd 20 perc 150 C-on). A sütésnél arra kell figyelni, hogy ne száradjon ki, tehát a széle már megsült (piskóta-szerű), középen még remegős, akkor jó, ki kell venni.

Próbáljátok ki, egyszerű, de nagyon-nagyon finom! Köszi Zamat és Íz!
 

sajnos szeletelt képet nem sikerült készítenem, mert addigra elfogyott!
 

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...