2011. augusztus 30., kedd

Nehéz egy családban mindenki ízlésének megfelelni

Nálunk a férfinépet könnyebb jóllakatni, mint a lányokat. A hűtőben pihen a harcsapörkölt (Életempárja műve, mostanában állandóan főzni akar, pedig olyan jól megszoktam, hogy 20 év alatt mindig egyedül voltam a konyhában) nokedlivel, a mézes sült oldalas és csirkeszárny, kukoricafőzelék és tökfőzelék. Ennek ellenére a lányom pirítóst eszik, mivel a halnak a szagát sem bírja, a húst mostanában nem kedveli, főleg, ha csirke alakja van, a tökfőzeléket meg nem eszi. Szóval nagyon megörültem, mikor reggel belezuhantam Palócprovence blogjába és megtaláltam ezt a receptet. Töltött rizsgombóc, hát ez kell a lánynak, gyorsan el is készítettem. Köszi Palócprovance. Remélem, ma este már nem eszik pirítóst, hisz itt van ez:
Egy zacskó gyorsrizst megfőztem, amikor kihűlt összegyúrtam 3 tojással (mivel folyós lett, tettem bele egy kis zsemlemorzsát), majd gombócokat gyúrtam belőle és a közepébe téliszalámis háromszögsajtott tettem, zsemlemorzsába forgatva kisütöttem.
JÓ ÉTVÁGYAT!

4 megjegyzés:

  1. Én meg jól elloptam a receptet! :)))

    VálaszTörlés
  2. Klassz ötlet, maradék felhasználásra is jó:) Nálunk a halon kívül szinte mindent mgesznek,de a kislányomnál ez éppen hangulat kérdése.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Én is "loptam", tehát egészségetekre! Amíg a lányom kicsi volt, nem volt gond az evés, de most, (inkább hagyjuk...). Viszont azt olvastam, hogy mással is lehet tölteni a rizsgombócot, sőt ha mozzarellát teszel bele és leöntöd paradicsomszósszal, akkor igazi olaszos étel.

    VálaszTörlés
  4. Jó ez a gombóc, én nem teszek bele tojást, hiszen a panír úgyis összefogja.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...